Historia założenia brandu
W wieku 20 lat miałam obsesję na punkcie streetwearu, ale jak większość nastolatków miałam ograniczony budżet. Ceny niektórych moich ulubionych marek były poza moim zasięgiem i nie mogłam zrozumieć, dlaczego „premium” musiało być tak drogie.
Pragnąc, aby moja garderoba była przystępna i aktualna, postanowiłam zobaczyć, co mogę dla siebie stworzyć. Mając obsesję na punkcie detali i nie chcąc iść na kompromis w kwestii jakości, szybko zdałam sobie sprawę, że podróż w celu stworzenia dla siebie niedrogiej odzieży ulicznej nie będzie łatwa.
Po paru miesiącach badań, spotkań z dostawcami i pobierania próbek, w końcu otrzymałam pierwszą bezkompromisową bluzę oversize. Najlepsza było to, że znacznie przewyższało jakość niektórych moich ulubionych marek.
Przez następne kilka miesięcy znajomi pytali, skąd pochodzi bluza i gdzie można ją kupić, więc zrealizowałam ich więcej.
Wtedy wiedziałam, że stworzyłam coś, co wypełniło lukę nie tylko dla mnie, ale dla wielu innych, takich jak ja. To właśnie w związku z tym brakiem na rynku postanowiłam w Lipcu 2020 roku uruchomić ODDII.
- Dajanna Ogrodowczyk